2010. szeptember 4., szombat

mindjárt vééééééééééééééééége

Sziasztok!!!
Bocsi, hogy nem írok, de nincs időm... Próbálom majd bepótolni Los Angelesben. Ott csak pihizni fogok. :)
Annyit azért írok, hogy Montreal is nagyon jó volt. Marielle unokatesójánál és a barátjánál aludtam a kanapén. Tök jófejek ők is. (minden kanadai jófej, eddig úgy tűnik).
Most New Yorkban vagyok. Az is tök jó persze. Bár nem olyan nagy durranás, mint számítottam. Pl Quebec lenyűgözött, ez meg csak simán érdekes. De ez mondjuk valószínűleg azért van, mert Quebec-ről az égvilágon semmit nem tudtam, ide meg túl sok elvárással érkeztem. Mondjuk tegnap voltam a MET-ben, ami nagyon-nagyon tetszett. Meg az Ellis islanden, ami szintén jó volt...
Ja és annnnnyira furi, hogy már látom a nyár végét... Eddig olyan végeláthatatlan volt, most meg már tudom, hogy hétfőn megyek Los Angelesbe és onnan már nem megyek sehova (najó, lehet Elisához elnézek pár napra Santa Barbarába :)).
De megyek is szájtszíingelni, meg inkább reggelizni.
puszi, Juli

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése