2010. augusztus 23., hétfő

Washington

Sziasztok!!!
Itt vagyok Washingtonban Christine-éknél. Nagyon-nagyon-nagyon jó!!!!! Nagyon jófejek, a házuk elképesztő, a gyerekek cukik és Washington pedig gyönyörű.
Első nap elmentünk George Washington házához, ami elég szép.

Aztán vacsira elmentünk Alexandriába, ami Virginia legrégebbi városa és az is nagyon szép volt.
Ma Washingtonban voltunk egész nap Christine-nel és a három gyerekkel (Michael – 11, Christopher – 9, Mark – 6). Megnéztük a Capitoliumot belülről és kívülről,


aztán elmentünk a Kongresszusi könyvtárba,

aztán megebédeltünk, aztán elmentünk egy Newseum nevű helyre, ahol volt néhány vicces dolog. Például Gorbacsov tolla, amivel aláírta a Szovjetúnió végét,

meg volt Berlini fal darab őrtoronnyal, meg Elvis hitelkártyája. A gyerekek nagyon viccesek voltak, ilyeneket kérdeztek: „Maammiii!” „Yes honey?” What is a holocaust?” vagy olyanokat, hogy: „Maammmiiii?” Yes sweetie?” „What’s a communism?”. Szóval a múzeum után felszálltunk riksákra és elmentünk a Washington memorialhoz, a második világháborús emlékműköz,

láttam az FBI épületét, a Lincoln memorialt (ahol Forest Gump és Jane találkozott és ott szaladtak a vízben, ha emlékeztek),


a Fehér házat távolról,

a vietnámi háborús emlékművet (kiderült, hogy egy Dziak sem halt meg Vietnámban) és aztán Chinatown-ba mentünk vacsizni.
Holnap jönnek a múzeumok.
Christine-nel tök sokat beszélgetünk. A gyerekeket meg nagyon jól neveli szerintem. Pl. a reggelit Michael csinálta meg mindenkinek, Christopher mosta le az asztalt meg a tűzhelyet és Mark pakolta el a tányérokat. Csak lestem…
Emlékeztek arra a részre a Büszkeség és Balítéletben, mikor Elizabeth kiszáll a hintóból Pemberly-ben Darcy házánál a fehér ruhájában és elneveti magát. Na pont ezt csináltam én is, mikor megláttam a házat és a szobámat… :)
Holnap (vagy az után) újra.
Juli

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése